wtorek, 23 września 2008

Jesienny Mini Fotoreportarz :)

Co by nikt mi nie zarzucił od razu zaznaczam że ja naprawdę bardzo lubię jesień (choć przyznaje że bardziej mnie interesuje ta złota z liśćmi szepczącymi szelestem do ucha) i lubię deszcz (choć też najlepiej ten drobny, ciepły, wiosenno-letni :)) ale nawet ten jesienny, smutny też lubię. I to nie dlatego że na mnie leci… po pewnym czasie człowiek rozumie że nie wszystko co na nas leci jest nam dobre :) Ale co już jest faktem… czyż nie jest przyjemnie zatopić się gdzieś w fotelu, przykryć kocykiem i poleniuchować z książką w dłoni? Najlepiej jak jest jeszcze ktoś w pobliżu i poda cieplutką kawę (może być z rumem i cytrynką) albo kakao i wsłuchiwać się w stukanie deszczu o szyby…? :)
Ale z drugiej strony jeśli leje już od kilku dni… i nijak nie widać słońca i jak człek wstaje to nosa z za kołdry wystawić nie chce bo zimno, ciemno i do snu już daleko… i kaloszy nie ma choćby się przydały bo kałuże wszędzie wielkości małych jeziorek… (no dobra nie dramatyzuje – stawików powiedzmy) i co gorsza idzie się z dzieckiem (jak ja wczoraj) które kalosze ma i korzysta z nich włażąc właściwie w każdą napotkaną wodę… a sam nie może a chce (od deszczowej głupawki co by znaleźć dobrą stronę deszczu bardzo mi się chce… a nie mogę bo bym przemiękła, zaziębiła się jeszcze bardziej i społecznej użyteczności już by ze mnie nie było żadnej)
w dodatku droga córki do szkoły (jak już człowiek zmusi się by pociągnąć za klamkę i otworzyć drzwi) wygląda mniej więcej tak:
  (zdjęcie wykasowane z powodu zbyt małej pamięci bloga)
 
moja do pracy tak:
(jakby ktoś miał wątpliwości to coś to mgła)
  (j.w.)
to w sumie mi nie pomaga nawet to co ujrzę gdy otworzę szufladę w biurku w pracy:
  (j.w.)
a Ani aktywny weekendowy wypoczynek:
(jakby ktoś pytał oglądała właśnie bajkę)
(j.w.)
Ja bardzo więc proszę, mogę pismo odpowiednie wystosować jak trzeba… by ten co zarąbał słońce… oddał je… bo ja już świruje normalnie!
I druga sprawa ludziska nie zbierajcie wszystkich kasztanów, bo inni też chcą ludzika zrobić co by się dzieci w czasie deszczu nie nudziły!!!