sobota, 13 września 2008

szkice na dziś

naucz mnie
żyć w Twoim świecie
naucz mnie
kochać Twoją miłością
naucz mnie
czuć ją nawet na odległość…
jestem Twoim Kopciuszkiem
znajdź mój pantofelek
i nie daj uciec przed północą
chce zostać
w twoich ramionach
na noc….
światła w oknach
zgasły już dawno
my tu na łożu z błękitnym baldachimem
całkiem nadzy
a jednak ubrani
w nasze sny o szczęściu
o tym co jeszcze przed nami
dobranoc kochany…
czym jest dotyk
i miłość co noc
czym Twój zapach
na mojej poduszce
gdy nie ma Cię już
o co prosi księżyc
kiedy wstaje słońce?
przyszedłeś nareszcie tej nocy
tylko do mnie
tak jak obiecałeś
położyłeś na łóżku
Twoje ciało
tuż przy moim
i … ta noc
pierwszy raz była tylko dla nas…
a gdy już się u mnie zjawiłeś
Twoje ciało takie gorące
oddech coraz szybszy
Twe dłonie
tak drżące na mych piersiach
księżyc zaglądający przez okno
zakrył twarz rękoma
obudził nas uśmiech słońca…