środa, 11 lutego 2009

na wiosnę :) zimą

Wiosna, wiosna, wiosna…
Mój kochany wojownik
tupie nogą że chce już lata
mojej wojowniczce chce się na rolki
mi chce się zieloności traw
mijanych po drodze do pracy
a tu na moich włosach
płatki śniegu…
W Lublinie popadało
W Warszawie popadało
w poniedziałek 2 razy wylądowałam
na tyłku
i nie z powodu pośpiechu
a lodu na chodnikach…
ale że jak to moja córa mówi
jestem czarówką :)
to może się uda
i śpiewem przywołam wiosnę…
a to typowa wiosenna piosenka,
więc proszę bardzo, zawsze warto spróbować :)
Alicja Majewska „Jaki piękny świat”
Gdy wiatr gęstniejąc od woni
Lipowe pieści aleje,
Przystaje dusza w codziennej pogoni
Nagle pięknieje, pięknieje.
Dziecięce światem olśnienia
Przeżywa w dawnym zachwycie.
Bo przyszło lato i w słońca promieniach
Wszystko w poezję się zmienia,
Nabiera znaczenia, przywraca apetyt na życie.
Nie potrzebny budzik nikomu
Gdy zatańczą na powiekach złote skry.
Zieleń w butach pcha się do domu
Ptasi chór za oknem brzmi.
Lustro do mnie chytrze śle oko
Bo mi z twarzy opalonej ujęło lat.
Kocham dziś ten szklany prostokąt.
Jaki piękny świat, jaki piękny świat.
Jaki piękny świat jaki piękny świat.
To w takie dni wierszami szumią drzewa.
Same z siebie schną łzy, serce dojrzewa.
Zapala krew i coraz potężniej chce bić.
I narasta w nim wielki śpiew.
Wtedy wie się, że warto żyć.
Nie potrzebny budzik nikomu,
Gdy zatańczą na powiekach złote skry.
Zieleń w butach pcha się do domu
Ptasi chór za oknem brzmi.
Tylko patrzeć zjawi się miłość.
I otworzy mi ramiona – kopę lat.
Będzie jawą to, co się śniło.
Jaki piękny świat, jaki piękny świat.
Jaki piękny świat, jaki piękny świat.
Nie potrzebny budzik nikomu
Gdy zatańczą na powiekach złote skry.
Zieleń w butach pcha się do domu
Ptasi chór za oknem brzmi.
Tylko patrzeć zjawi się miłość.
I otworzy mi ramiona – kopę lat.
Będzie jawą to, co się śniło.
Jaki piękny świat, jaki piękny świat.
Jaki piękny świat…
ps. bywają też takie zimy… które pachną wiosną
miłością i szczęściem… bywają takie zimy które pachną czekaniem
na mrozie, a w cieple spełnienia
za takie zimy dziękuje Kochanie  całus