poniedziałek, 20 lipca 2009

Woody Allen :)

Słów kilka zebranych
wyciętych z kontekstu :)
„za mało wiem, by być niekompetentnym”
„Biseksualizm? Niewątpliwie podwaja
twoje szanse na sobotnią randkę”
„Nie dość, że Bóg nie istnieje,
to jeszcze spróbujcie znaleźć
hydraulika w weekend”
„Gdyby tylko Bóg
dał mi jakiś jasny znak!
Na przykład złożył solidny depozyt
w szwajcarskim banku
na moje nazwisko.”
„Wieczność jest bardzo nudna,
szczególnie pod koniec”
„Facet zabił, poćwiartował i zjadł 12 osób.
To jest alternatywny styl życia”
„Życie nie naśladuje sztuki
- naśladuje telewizję”
„Moje życie jest żałosne.
Ostatni raz byłem w kobiecie
zwiedzając Statuę Wolności”
„Mój mózg to mój drugi
ulubiony organ”
„Moja żona jest obiektem seksualnym.
Za każdym razem,
kiedy proszę o seks
ma obiekcje”
„Jestem tak podekscytowany,
że chyba umyję dzisiaj wszystkie zęby”
„Prawdziwym testem dojrzałości nie jest to,
ile kto ma lat, lecz to,
jak zareaguje, gdy obudzi się
nagle w śródmieściu w samej bieliźnie”
„Achilles miał tylko piętę Achillesa.
Ja mam całe ciało Achillesa”
Ten facet zazwyczaj umie poprawić mi nastrój…
 hehe