piątek, 25 grudnia 2009

Życz mi proszę…

Za oknami noc,
Mruga do nas pierwszą z gwiazd,
Wigilijny stół,
Jak co roku złączy nas ..
Życz mi dzisiaj ..
Żebym zawsze mogł pamietać,
Słowa, zdania, gesty, nasze wspólne święta,
Życz mi siebie ..
Życz spokoju i nadziei,
Wiary w to, że miłość wszystko może zmienić ..
Białym kocem śnieg,
Przykrył wszystko wkoło nas,
Gwiazda spadąjaca z nieba,
Mówi nam, że to już czas ..
Życz mi dzisiaj ..
Żebym zawsze mogł pamietać,
Słowa, zdania, gesty, nasze wspólne święta ..
Życz mi siebie,
Życz spokoju i nadziei ..
Wiary w to, że miłość wszystko może zmienić ..
Niech się spełnią,
Dobre wróżby i marzenia, życz mi więcej prawdy,
Więcej zrozumienia,
Życz mi jeszcze, żeby kiedy rok się skonczy,
Wigilijny wieczór,
Znowu nas połączył …
Życz mi dzisiaj ..
Żebym zawsze mogł pamietać,
Słowa, zdania, gesty, nasze wspólne święta ..
Życz mi siebie,
Życz spokoju i nadziei ..
Wiary w to, że miłość wszystko może zmienić ..
Niech się spełnią,
Dobre wróżby i marzenia, życz mi więcej prawdy,
Więcej zrozumienia,
Życz mi jeszcze, żeby kiedy rok się skonczy,
Wigilijny wieczór,
Znowu nas połączył …
Znowu nas połączył …
Znowu nas połączył …
Nieznani Sprawcy