wtorek, 30 listopada 2010

marzyć chce

Namaluj moją duszę
kolorami nasyć każdy dzień
ja za Tobą pójdę
choć niewiele jeszcze wiem,
i odpowiednie słowa,
znajdę, by opisac każdą z chwil,
ptaki poszły już spać,
wszyscy śpią, nawet wiatr śpi
a ja…
Marzyć chcę,
z tajemnic mych największą już znasz…
Marzyć chcę,
że w Twoich dłoniach
zakwitnę jak blask poranka,
z tajemnic mych, największą już znasz…
Bądź gościem w mym ogrodzie,
pełnym ptaków i płonących świec
będzie echo nam grać, za Tobą
pójdę, choć tak niewiele Cię znam…
Marzyć chcę,
z tajemnic mych największą już znasz…
Marzyć chcę,
uwierzyć, że zakwitnę w
Twoich dłoniach. Ja…
jak liść spłoszonych drzew,
a ja… nie wiem i wszystko wiem..
wszystko śpi… wszyscy poszli już spać,
a ja…
Marzyć chcę,
z tajemnic mych największą już znasz…
Marzyć chcę,
że w Twoich dłoniach…
zakwitnę jak blask poranka,
z tajemnic mych największą już znasz…
Marzyć chce…
Alicja Majewska