piątek, 14 stycznia 2011

czas lilii

miałeś być mój
mieliśmy razem iść przez życie
razem śmiać się
razem płakać
razem nieść
ten grzech pożądania
ale zostałam z tym sama
nie mogłeś zostawić jej
wiem
nie mogłeś grzechu nieść
razem ze mną…
wybaczyłam
żyj dobrze najdroższy…
melpomene
pamiętam wszystko
najdroższy
pamiętam każdy dotyk
pamiętam każdy szept
i każde bicie serca
którego mi nigdy nie podarowałeś
pamiętam ciebie
choć nigdy
cię nie miałam


śpisz już
a ja jeszcze
głodnymi oczyma
dotykam
każdy kawałek
twego ciała
nieposkromionym
wzrokiem
głaskam pierś
która jeszcze
przed chwilą
tańczyła
w słabym świetle świec
w zbyt szybkim oddechu
tule ramiona
które przed chwilą
spłonęły
w mojej namiętności
niemym krzykiem
zatrzymuje każdenienie
by starczyło na dłużej
wiem musisz zaraz wracać
i iść do domu
do żony
do dziecka
wiem…