czwartek, 12 marca 2015

Pani Kennedy i ja - Clint Hill

Wydawnictwo - G+J
rok wydania - 2013
liczba stron - 410
moja ocena 10/10

Wiem, wiem. Znów 10/10. Ale czas (wpisy na blogu) pokażą że u mnie wiele książek ma 10/10. Większość z wcześniejszego czytania, ale wierze że wiele jeszcze przede mną. Jednym z powodów mojego książkocholizmu, jest właśnie to, że co jakiś czas, trafiam na te jedyne (najlepsze 10/10) w których zakochuję się od razu i całym sercem.
Pani Kennedy i ja. To nie typowa biografia, nie przesłodzony opis pary prezydenckiej, nie opis nieczystości w kampaniach i życiu. Pani Kennedy to opis, kilu lat Clinta Hilla u boku wyjątkowej kobiety. Kilka lat, radości, szczęścia, ale i smutku, aż po tragedie. Opowiedziana z ciepłem i dyskrecją, z zachowaniem godności i wyczucia. Przepełniona emocjami. Polecam. Czyta się jednym tchem i naprawdę, nie można się oderwać.
To wyjątkowa pozycja dla miłośników biografii, historii kobiet, powieści.