poniedziałek, 9 listopada 2015

61 - Życie w pożyciu - Szymon Majewski

wydawnictwo - Zwierciadło
rok wydania 2015 (maj)
liczba stron - 208
moja ocena - 9/10

Zbiór felietonów Szymona Majewskiego. Przyznaje że dzięki tym felietonom właśnie sięgnęłam po tą książkę. Kocham je (te felietony) całą sobą. Pewnie szczególnie dlatego, że mam wrażenie że w większości przypadków opisują nas (mnie i mojego męża) i nasze życie, nasze dialogi i naszą codzienność, o której często piszę że jest takim świętem.Poza tym to oczyszczające spojrzeć na burzliwe momenty z poczuciem humoru. Mam nadzieję że w naszym codziennym życiu również to się udaje. Zdecydowanie Polecam. :)

P.s. Czemu w takim razie 9/10? Ponieważ w książce liczącej 208 stron, gdzieś 1/3 to zdjęcia autora... No bez przesady, już wolałabym kilka zdjęć drzewka któremu za gorąco było na klatce schodowej :). Po podsumowaniu warto sięgnąć po tą lekturę, ale raczej z biblioteki. :)