wtorek, 1 grudnia 2015

62/15 - Jodi Picoult - To, co zostało

Seria - Kobiety to czytają!
Wydawnictwo -   Prószyński i S-ka
rok wydania - 2013
liczba stron - 560
moja ocena - 10/10

Uwielbiam całą sobą książki Jodi Picoult. Pomimo bardzo różnego moim zdaniem poziomu, każda, co do jednej jest warta by po nią sięgnąć i każda pochyla się nad istotnym problemem, czy może raczej istotnym pytaniem. Każda wymaga głębszej refleksji. Czytając "To, co zostało" kilka razy zamykałam ją, zamykałam oczy i otwierałam serce i umysł. Czy można odpowiedzieć sobie na pytania, które sobie zadajemy? Na pytania o nasze człowieczeństwo? O to jakim człowiekiem jesteśmy? Ja bardzo często zadaje sobie tego typu pytania i "filozofuje" nad tym. Szukam odpowiedzi co jeszcze mogę w sobie ulepszyć, nad czym mogę popracować by być takim człowiekiem jakim chce być. Nie idealnym, ale lepszym. Lektury takich pozycji, zdecydowanie pomagają mi w tym poszukiwaniu. Zdecydowanie polecam.