poniedziałek, 4 stycznia 2016

1/16 Szymon Hołownia - "Jak robić dobrze"


Wydawnictwo - Czerwone i Czarne
rok wydania - 6 maj 2015
liczba stron - 304
moja ocena 10/10

Cudowna, ciepła, rewelacyjna książka.
Pełna dobra, miłości, bezinteresowności.
Ta książka dała mi szczęście, radość, wiarę i nadzieję. 
Dała mi miłość do kogoś zupełnie mi obcego, który jest na końcu świata. 
Dała mi miłość do siebie i dumę że i ja mogę robić dobrze.Bo dzięki tej książce i ja dokładam cegiełkę do ulepszania świata poprzez czynienie dobra. :)

Polecam. Książka jest naprawdę rewelacyjna, świetnie się ją czyta.
Ale uwaga zaraża dobrem :)

*Bardzo serdecznie polecam Wam również stronę fundacji o której opowiada książka - Fundacja Kasisi.  Dzięki tej fundacji wzięliśmy z mężem i córką udział w akcji Adoptuj z sercem.   Dzięki tej fundacji powiększyliśmy swoją rodzinę o cudowne dziecko, które potrzebuje pomocy. Dzięki tej fundacji powiększyliśmy swoje serca. :) Tak mało trzeba, tak wiele można...