poniedziałek, 29 lutego 2016

9/16 Harlan Coben - Odnaleziony


  Cykl: Mickey Bolitar (tom 3) 
Wydawnictwo - Albatros
data wydania - 2015
liczba stron -  336
moja ocena - 6/10

No cóż... i tu następuje długie milczenie ponieważ sama nie wiem co mogłabym na temat tej książki napisać. Bo niby Harlan Coben to mój jeden z ulubionych pisarzy, bo jego książki zawsze były dla mnie wydarzeniem czytelniczym. Z drugiej jednak strony, ta książka bardziej mogłaby spodobać się mojej nastoletniej córce niż mi. Tym razem wręcz rozczarowałam się tą książką. :( Może za mało było Myrona? Do zrozumienia tej książki, zdecydowanie potrzebna jest znajomość poprzednich części, co przy publikacjach tego autora wcześniej nie było mi potrzebne. Na plus można zapisać szybką fabułę, konkretne i trzymające w napięciu wydarzenia. Czy polecam. Raczej tak choć bez większego zdecydowania.