piątek, 24 czerwca 2016

36/2016 Projekt szczęśliwy dom - Gretchen Craft Rubin





Wydawnictwo - Nasza Księgarnia
Rok wydania - 2013
liczba stron - 368
moja ocena 8/10

Jestem wielbicielką wszystkich "życiowych projektów". Chłonę więc tego typu "poradniki" całą sobą, choć to raczej książki - inspiralniki, czyli te z których czerpię inspirację na kolejne dni :). Kilka lat temu zakupiłam "Projekt szczęście" Gretchen Rubin, teraz nadszedł czas na "Projekt szczęśliwy dom". Jeśli macie poprzednią książkę tej autorki, ta nie za bardzo odbiega od poprzedniej. Co w tym przypadku jest plusem, bo możemy śmiało ją potraktować jako kontynuacja projektu. W tej części autorka wzięła pod lupę odpowiednio: przedmioty, małżeństwo, rodzicielstwo, wnętrze, czas, ciało, rodzina, moja okolica, teraźniejszość. Przyznaję, niektóre pomysły nie porwały mnie, niektóre już zapisały się w mojej pamięci do wypróbowania, jeszcze inne zostały już zatarte przez pamięć. Tak czy inaczej jest to na pewno skarbnica inspiracji dla osób, które uwielbiają zabawy i pracę nad sobą. Polecam.