poniedziałek, 15 sierpnia 2016

46/2016 Jeszcze Czego! Nie ma miłości, bez równości- Paulina Młynarska


 wydawnictwo - Prószyński i S-ka
Data wydania - 12.04.2016
Liczba stron - 272
kategoria - poradniki
moja ocena - 6/10

"Jeszcze czego! Nie ma miłości bez równości" to moje drugie spotkanie z Paulina Młynarską. Pierwsze dotyczyło "Zakopane odkopane" i dzięki tej książce bliżej przyjrzałam się i zakupiłam pozostałe pozycje wydane przez autorkę ( w tym tą, już w dniu jej premiery). Szczerze pisząc miałam duże oczekiwania co do tej książki. Niestety tym razem te oczekiwania były większe niż to co zostało mi w niej podarowane. Zbyt dużo prywatnego rozliczania się z przeszłymi facetami, zbyt dożo osobistych wycieczek do osób których nie znam i nie mogę się do tego co przeczytałam odnieść. Spostrzeżenia dotyczące równouprawnienia i traktowania kobiet, w większości trafne, na niektóre tematy mogłam spokojnie spojrzeć, zobaczyć je i rozważyć w sobie. Niekiedy jednak nie mogłam oprzeć się wrażeniu przez autorkę przemawia dużo złości, a niektóre ze spraw są zbytnio uwypuklone. Brakuje mi w tej książce dziennikarskiej obiektywności. I teraz spoglądam tak na pozostałe pozycje napisane przez tą autorkę i zastanawiam się i chyba jeszcze chwile poczekają na swoją kolej...