poniedziałek, 22 sierpnia 2016

47/2016 Dynastia Tudorów: Król, królowa i królewska faworyta


Cykl - Dynastia Tudorów (cz1)
Wydawnictwo: HarperCollins
Rok wydania - 2013
Liczba stron - 367
kategoria - historyczna, serial
moja ocena 5/10

Bardzo byłam ciekawa tej książki, choć jeszcze bardziej serialu, którego nie miałam jeszcze okazji poznać. Powiesć kupiłam dawno, jednak nie byłam do niej przekonana. Niestety miałam rację. Znam historię Henryka VIII z innych źródeł. Gdybym natomiast poznała ją z tej książki, stwierdziłabym że to najdumniejsza historia o królach jaką zna ludzkość... Postacie są nijakie, wątki mdłe, opowieść mimo małej ilości stron ciągnęła mi się jakoś. Dokończyłam ta książkę, odłożyłam i zniechęciłam do czytania. Na szczęście nie na długo. Choć nie sądzę że sięgnę po kolejne tomy.