piątek, 23 września 2016

56/2016 - 30 dni do zmian. Dokonaj zyciowej metamorfozy w kilka tygodni - Edyta Zając


 Wydawnictwo - Sensus
Rok wydania - 2015
Liczba stron - 240
kategoria - poradniki
moja ocena - 7/10

Od jakiegoś czasu śledzę bloga autorki Edyta Zając. Teraz postanowiłam sięgnąć po książkę. Przyznaję mam słabość do takich poradników, mam słabość do wszystkiego co ma związek z samorozwojem... Co rozwijałam podczas lektury tej książki? 
- podczas tygodnia wyrzucania zbędnych rzeczy - rozwijałam w sobie minimalizm, choć przyznam niewiele już było do wyrzucania :)
- podczas tygodnia próbowania czegoś nowego, próbowałam i tworzyłam listy rzeczy do wypróbowania w swoim życiu,
- podczas tygodnia perfekcyjnego życia - nauczyłam się co moge zmienić jeszcze by żyć lepiej,
- podczas tygodnia planowania i organizacji - stworzyłam swoje nowe listy rzeczy do zrobienia...
Zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdy lubi takie książki, ale myślę że tak, czy inaczej warto po nią sięgnąć. Polecam.