poniedziałek, 26 września 2016

57/2016 Lepiej. 21 Strategii, by osiągnąć szczęście. Gretchen Rubin


Wydawnictwo - Znak
Data wydania - 13.01.2016
Liczba stron - 288
kategoria - poradnik
moja ocena 6/10

Niestety, ta książka okazała się dla mnie rozczarowaniem...
Byłam przygotowana na lekturę w stylu "Projekt szczęście" i "Projekt szczęśliwy dom". Niestety. Może rady zawarte w tej książce są ważne, dla kogoś może odkrywcze. Dla mnie nie. Może za dużo chwilowo tych poradników, bo właściwie ciągle mam wrażenie że "to już było".
Plusem tej książki zdecydowanie jest styl pisania autorki, jak również jej opowieści z tego jak sama na sobie eksperymentowała strategie, którymi się z nami dzieli. Mnie książka nie porwała, ale wierzę że jest grono osób, które będą pod jej wrażeniem, dlatego i tak polecam. Może dla mnie nie był po prostu czas na tą książkę.